دعا کنین ...

































I aM sOme onE elSe

تو منحصر به فردی ، دنبال چی میگردی ؟!

سلام

یه چندوقتی این کامپیوتر گرامی نابود شده بود و اصلا روشن نمیشد ، حالا حالش بد نیست ، سلام میرسونه

بچه ها ، با یکی از دوستام دعوام شده

یه موقعی وقتی با یه عزیزی دعوام شد و روزشماری می کردم که آشتی کنیم ، سر یه هفته و یه روز آشتی کردیم . چندبار که این اتفاق تکرار شد یعنی هی سر یه فته و یه روز به طوری معجزه آسا ما به هم جوش می خوردیم دوباره ( فقط هم با اون نه ، با چند نفر دیگه ) این شد برای من یه رسم .

یعنی اگه ناجور هم با یکی قهر می کردم و می دونستم هیچ امیدی نیست ، 

آخرش یه روزنه ای ته دلم بود که می گفت صبر کن شاید برسیم به اون روز بشه

یه بار یکی از دوستام هم با یه نفر دعواش شده بود و خیلی ناراحت بود

من این موضوع رو براش گفتم

سر یه هفته و یه روز جور شد ، آشتی کردن

حالا ما هردومون اعتقاد داریم به اون

این چندروزه که همش تو فکرش بودم ( همون دوستم که باش قهر کردم ) اون دوستم که این رسم رو میدونه می اومد می گفت که شاید بشه

و فردا روز موعوده

بچه ها برام دعا کنین

نه

برای آشتی مون نه

دعا کنین بتونم فراموشش کنم

میخوام دوباره باهاش باشم ولی با رضایت خودش

نه با حرف بچه ها

 



نظرات شما عزیزان:

GOGOOLMAGOL
ساعت20:18---20 بهمن 1390
سلام ممنون كه اومدي بازم از اين كارا بكن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
ترنم | چهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:, |

Ɖɛƨι∂и : zĦaиƉaяк